Гаранция и рекламация

В случай на фабричен или транспортен дефект, който е установен веднага след получаването на продукта в присъствието на куриера, моля веднага се обадете на тел. 0988 796 105.

При транспортен дефект се възползвайте от правото си на рекламация описан по – долу. Ако констатирате фабричен дефект или неизправност, която не е по причина на неправилна употреба , моля направете рекламация на нашия email info @ glass-studio.bg(махнете разстоянието около @). Всеки случай ще бъде разгледан индивидуално. Обратна информация ще получите на посочения от вас електронен адрес.

РЕКЛАМАЦИИ И ГАРАНЦИИ

  • На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. При явно несъответствие на получената стока със заявената незабавно се свъжете с нас на посочените телефони. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил клиента.
  • Когато монтажът не е извършен от монтажна група на Глас Студио, фирмата поема гаранция само при доказан производствен дефект.
  • Гаранцията е валидна само и единствено срещу предоставяне на оригинален приемо-предавателен протокол(за клиенти в София), касова бележка, фактура(за фирми) или разписка от Еконт(за клиенти, чиито продукти са доставени с куриер).
  • На рекламация не подлежи стока, за която клиента е бил предварително предупреден за несъответствие или дефект
  • На рекламация не подлежат стоки, които са увредени от влага, химически препарати, лепила и резки температурни промени.
  • На рекламация не подлежат объркани от клиента размери, изрези, изображение, предадени при устни уговорки. Затова държим да се уточнява по email.
  • На рекламация не подлежат стъкла, на които е избил силикон или влага, поради недобро фугиране, както и избползването на санитарен силикон. Затова четете инструкциите, които изпращаме за правилен монтаж. Ако имате конкретни въпроси, не се колебайте да ни се обадите.
  • На рекламация не подлежи разминаване на нюанс на цвят от екран и от действителен продукт. Например, че жълтото зеленее или че цикламеното розовее и прочие. Клиентът има възможност да закупи мостра на почти всички модели стъкла или да види наживо мивки, смесители, ел.уреди в посочени шоуруми(свържете се с нас за подробна информация къде може да се видят).
  • На рекламация не подлежат особености на снимката, например разфокусиран(blur) ефект. Някои елементи могат да са с по-разка картина от други, поради спецификата на фотографа/дизайнера на изображение.
  • Ако при получаване на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай незабавно се обадете на посочените телефони. Рекламация се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.
  • Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.
  • Рекламация или претенции не могат да са забавяне на стока при налична комуникация от наша страна. Когато се работи със стъкла, е възможно счупване и съответно процесът на производство да започне наново. В този случай клиентът изчаква търпеливо своята поръчка.

ОБСЛУЖВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИИ:

След приемане на рекламацията като основателна, Глас Студио уведомява клиента по телефон или e-mail и предприема следните действия по обслужване на рекламацията, като търговецът определя чрез кой начин да обещети клиента:

  1. Изпраща/доставя на клиента ремонтиран или нов продукт от същия вид и модел; Ремонтът на стъкла е както следва – клиентът изпраща или Глас Студио взима стъклото, за да констатира причината за дефекта. Ако той не е по вина на клиента – Глас Студио ремонтира стъклото за собствена сметка и го връща в 30-дневен срок. За този период Глас Студио не дължи оборотна стока.
  2. В случай, че не може да бъде подсигурен продукт със същите характеристики, предлага вариант за избор на друг продукт на същата стойност;
  • При отхвърляне на предавената рекламация Глас Студио уведомява клиента за становището си на посочения от същия телефон или e-mail адрес.  При заявяване за обратно получаване на рекламирания продукт, същия се изпраща на клиента по удобен за него начин, като разходите по попучаването са за негова сметка. Глас Студио не приема рекламации за неправилно монтирани стъкла (неправилно складиране, избиване на силикон, влага при недобро фугиране, издраскване при невнимание при монтаж).
  • Ако в 30 / тридесет/ дневен срок след уведомяване за становището , клиента не потърси стоката си, Глас Студио запазва правото да се разпорежда със стоката както намери за добре и не дължи никакви суми, както по стойността на продуктите, така и по направените разходи за нея на първоначалния и притежател.

С прочитането на тези условия и в последствие използването на електронния магазин за покупки или поръчка по телефон, email или в наш офис, вие като клиент безусловно се съгласявате с тях. Ако не сте съгласни с посоченото по – горе, моля не използвайте нашите услуги.

В случай на неразбиране на общите условия за пазаруване от Глас Студио, както и необходимост от допълнителна информация, моля свържете се с нас на тел. 0988 796 105